.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویربرداری ماهواره نظامی کره شمالی از مراکز نظامی آمریکا  
رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ماهواره نظامی این کشور توانسته عکس‌هایی از مراکز نظامی آمریکا در نقاط مختلف کره جنوبی ثبت کند.
تصویربرداری ماهواره نظامی کره شمالی از مراکز نظامی آمریکا  

تصاویری که ماهواره جدید شناسایی کره شمالی موفق به گرفتن آنها شده شامل شهر سئول و شهرها و مناطق استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کره جنوبی بوده است.

 

این تصاویر شامل شهر سئول پایتخت کره جنوبی و همچنین مناطق موکپو، گونسان، پیونگ تاک و اوسان است که میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا هستند. این تصاویر در جریان دیدار کیم جونگ اون رهبر این کشور از آژانس فضایی کره شمالی به او نشان داده شده است.

 

پیونگ تاک محل استقرار کمپ هامفریس ارتش ایالات متحده، بزرگترین تأسیسات نظامی خارجی آمریکا در جهان است. پایگاه هوایی اوسان مقر فرماندهی نیروی هوایی کره جنوبی و بخشی از نیروی هوایی آمریکا در خاک کره جنوبی است.

 

خبرگزاری مرکزی رسمی کره شمالی اعلام کرد که تصاویری که رهبر کره شمالی در جریان بازدید از مرکز کنترل اداره ملی فناوری هوافضا (NATA) در پیونگ یانگ به او نشان داده شد بین ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۰:۲۷ صبح جمعه گرفته شده است.

 

پیشتر هم رسانه‌های دولتی کره شمالی گفتند که رهبر این کشور تصاویری که ماهواره این کشور از تاسیسات نظامی آمریکا در گوام را مشاهده کرده است.

 

پرتاب موفقیت‌آمیز این ماهواره شناسایی نظامی روز سه‌شنبه رخ داد ولی برخی از کارشناسان نسبت به صحت و دقت اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این ماهواره ابراز تردید کرده‌اند.

 

دیپلمات‌های ارشد ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده پرتاب ماهواره جاسوسی کره شمالی را به شدت محکوم و ادعا کردند برای پرتاب این ماهواره از فناوری موشک‌های بالستیک استفاده شده که استفاده از آن برای کره شمالی طبق قطعنامه‌های سازمان ملل ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.